Εμπυρίες

Saturday, January 15, 2005

Ο λόγος

Η αγάπη μου για τις μπύρες ξεκίνησε από το 1996. Από τότε έχω πιει πολλά είδη μπύρας (έχω πιει και έχω φυλάξει 170 μπουκάλια και κουτάκια μπύρας).
Έχω κατασταλάξει σε ένα είδος μπύρας που με "ηδονίζει" και με τρελαίνει η ιδέα και μόνο ότι θα γευτώ ένα ποτήρι (500 ml) μίας weissebier (βλέπε Paulaner, Scnheider, Franziskaner...). Γούστα είναι αυτά. Όχι ότι θα έλεγα όχι και σε μία παγωμένη Pilsner beer like Ficher.

Στο blog αυτό θα γίνεται μια μικρή παρουσίαση κάθε μπύρας που έχω πιει καθώς και μια προσωπική μου γνώμη.Καλή διασκέδαση...

1 Comments:

  • Εγκρίνω και δηλώνω πιστός ακόλουθος και fan της μπύρας γενικότερα και των "εμπυριών" ειδικότερα.
    Περιμένω ανάλυση για την δική μου αγαπημένη McFarland.

    By Blogger Nassos K., at February 2, 2005 at 4:21 AM  

Post a Comment

<< Home